Friday, June 12, 2009

Kapal Terbang

actually lah kan,
aku pun tak tau apa aku nak tulis.
tapi aku rasa aku nak tulis pasal this week lah.

aku tengah buat short course ni.
so banyak la time aku nak study sebab satu paper je.
seronok jugak lah.
takde lah tension sangat.

13june ni girlfriend aku punya kakak kahwin.
nenek aku yang aku panggil wan pun datang.
ini kerana dia dah kenal dengan family diorang.
so macam bahagia lah rasa nya kot.
aku pun agak semangat membara macam budak plkn
nak pergi wedding tu.

oh.ye.last two weeks aku kena halau dari rumah sewa.
pukimak punya salim (owner rumah tu)
memelik-melik betul dia.
bukan nya aku tak bayar,
tapi kan rumah tu dah free dah.
si member aku dah bayar sampai habis june ni.
kecoh nak mampus.
bini dia pun sama.
macam sial.
dah la taik lalat besar pulak.
macam tenuk makan timun.

sambung balik pasal short course tu.
aku kenal ramai budak baru.
padahal semua lagi senior dari aku.
diorang pun short course jugak.
si so'od dengan arochi paksa aku turun padang.
(tak paksa pun)
aku malas pulak.
boot aku dah koyak.
nak kena beli baru tak pun repair je.
dah sebulan lah aku tak main rugby ni.

lama jugak tak update blog ni.
busy lah sangat kan.
apa yang penting kerjasama.

and lagi satu.
tolong lah jangan jual kaka dari ac milan.
ac milan club aku.
aku tak mau kaka dijual.
aset penting tu.

last sekali,
long live cobain.
1967-1994

No comments:

Post a Comment